Bookomaniaczki podróże literackie

Będzie się działo (Białystok)

zebraneWydarzenia Literackie i Facebook donoszą, że 8 października 2014 rozpocznie się piąta edycja Festiwalu Literackiego Zebrane. Tematyka wydarzenia obejmuje:  literaturę piękną, kryminał, reportaż, dyskusję, performance, koncert (Pablopavo & Ludziki!). W planach są także spotkania autorskie (Z. Miłoszewski, P. Wilk, Z. Szczerek).

Program festiwalu (wkleiłam poniżej) wygląda interesująco, więc wszystkie znaki na niebie i ziemi zapowiadają, iż zaraz po pracy będę pędziła do białostockiej Zmiany Klimatu, by partycypować w tymże wydarzeniu. Kto żyw i z okolic Białegostoku niechaj nie waha się i przybywa tłumnie 🙂

8 października (środa)

18:00 – „Znaki szczególne”. Spotkanie autorskie z Pauliną Wilk.
Prowadzenie Andrzej Bajguz

21:00 – Koncert zespołu „Pablopavo i Ludziki”

9 października (czwartek)

18:00 – „Spotkamy się w Honolulu”.
Spotkanie autorskie z Jerzym Sosnowskim.
Prowadzenie Dominik Sołowiej

19:30 – „Facebook: przełom w kulturze czy łamanie (kultury) kołem?”
Panel dyskusyjny z udziałem Michała Androsiuka, Mirosława Miniszewskiego, Krzysztofa Szubzdy. Prowadzenie Andrzej Bajguz


21:00 – Slam poetycki. Prowadzenie Andrzej Bajguz

10 października (piątek)

18:00 – „Przyjdzie Mordor i nas zje”.
Spotkanie autorskie z Ziemowitem Szczerkiem.
Prowadzenie Dorota Sokołowska

19:30 – „Co w Rosji piszczy”.
Spotkanie autorskie z Wacławem Radziwinowiczem.
Prowadzenie Damian Kudzinowski i Marcin Rębacz

11 października (sobota)

16:00 – „Londyńczycy i angole”. Spotkanie autorskie z Ewą Winnicką.
Prowadzenie Arnold Toczyski

18:00 – „Bezcenny”. Spotkanie autorskie z Zygmuntem Miłoszewskim.
Prowadzenie Marek Kochanowski

Spotkajmy się w Zmianie Klimatu 🙂

9 comments on “Będzie się działo (Białystok)

  1. tommyknocker
    Wrzesień 26, 2014

    Będzie się działo, a niedziela zapowiada się wyjątkowo ciekawie.
    żałuję, że do Białegostoku mam taaaaaak daleko.

  2. niezatrudniona
    Listopad 1, 2014

    I jak byłaś? Po autografy wcale nie było trzeba się dopychać, było dużo luzu 🙂 Strasznie pozytywnie zaskoczył mnie Miłoszewski. Przyznam się, że do Bezcennego zabierałam się ze 3 razy, a po spotkaniu z nim od razu machnęłam już dwie pierwsze części z serii o Teodorze Szackim 🙂 Świetny gość, świetne poczucie humoru, którym zresztą najbardziej mnie ujął 🙂 A jak Tobie podobał się festiwal?

    • Agnieszka
      Listopad 2, 2014

      Tak się złożyło, że na czas trwania festiwalu dopadła mnie choroba – w środę wróciłam z pracy, w czwartek i piątek już do niej nie poszłam (leżałam, kichając, kaszląc i plując płucami). Ruszyłam się z domu dopiero na spotkanie z Miłoszewskim. I w pełni się z Tobą zgadzam co do niego – świetny facet (zaplusował u mnie szczególnie dystansem do własnej twórczości)! „Bezcennego” czytam w tak zwanym międzyczasie, dla rozrywki, Szacki czeka na swoją kolej 🙂

      • niezatrudniona
        Listopad 3, 2014

        U mnie w kolejce czeka Bezcenny, tym razem to czterech razy sztuka 🙂

      • Agnieszka
        Listopad 3, 2014

        News z ostatniej chwili – w mieszkaniu pojawił się „Gniew”. Nie wiem, czy mi się kolejka czytelnicza nie przestawi trochę, jak już książka będzie „wolna” 🙂

      • niezatrudniona
        Listopad 3, 2014

        Uuuu marzy mi się Gniew ale do tej pory był dostępny tylko w Empiku, więc wstrzymałam się z zakupem :/
        Proponowałabym jednak przeczytać najpierw dwie poprzednie, bo wtedy będziesz miała lepszy obraz Szackiego 🙂 Zazdraszczam 😀

      • Agnieszka
        Listopad 4, 2014

        Jak najbardziej – planuję poznać się z panem Szackim. I to jeszcze przed premierą filmowego „Ziarna prawdy” 🙂

      • niezatrudniona
        Listopad 5, 2014

        Koniecznie przed premierą 🙂 Mimo, że uwielbiam Więckiewicza, to niestety po przeczytaniu książki nie pasuje mi na Szackiego 😦 Uwikłanie też lepiej obejrzeć po przeczytaniu książki, bo tam to w ogóle misz-masz jest 🙂

Skomentuj

