Bookomaniaczki podróże literackie

Wyzwania, wyzwania…

W 2013 roku postanowiłam stać się lepszym człowiekiem – przynajmniej w tych dziedzinach (w sumie: dziedzinie, ale liczba mnoga brzmi bardziej poważnie), co do których jestem pewna, że względnie podołam realizacji planu. Żadnych poważnych zmian nie planuję – nauczona doświadczeniem. A przynajmniej nie będę się obnosiła z tymi planami – bo w przypadku niewypału, oszczędzę sobie konieczności tłumaczenia innym „dlaczego?”, „ale jak to: się nie udało?” itp. Życie i tak nasze wszystkie plany zweryfikuje🙂

Póki co, zamierzam ćwiczyć silną wolę, konsekwencję, wzbogacać słownictwo i rozwijać umiejętności posługiwania się piórem (klawiaturą). Dołączyłam do kilku wyzwań, będących ważnym punktem na drodze do samodoskonalenia (i regularnie chodzę też na siłownię w ramach kształtowania sylwetki, bo sam umysł jednak to nie wszystko)🙂

Oto lista moich całorocznych wyzwań (nie tylko czytelniczych):

wzywanie-2

rok-z-polskimi-piorko

czytam-fantastykę -1

Jeśli chodzi o wyzwania typowo czytelnicze, wymienione powyżej są ważniejszymi z tych długoterminowych. Trochę zaniedbałam mój ulubiony gatunek, w związku z tym fantastyka będzie w tym roku na pierwszym miejscu (zwłaszcza polska, bo tu nie jestem na bieżąco od dobrych kilku lat, aż wstyd się przyznać czasami do nieznajomości rodzimej literatury z tego gatunku).

Oczywiście, postaram się konsekwentnie realizować tegoroczne Trójki, bo zestawy Sardegna układa naprawdę ciekawe🙂

E-pik 12 styczeń

A co dalej? Wyjdzie w praniu🙂 Chciałoby się rzec: życzcie mi szczęścia, ale powodzenie w tym przypadku nie zależy od szczęścia, a od motywacji i samozaparcia🙂

6 comments on “Wyzwania, wyzwania…

  1. miqaisonfire
    Styczeń 13, 2013

    To ja mocno trzymam za Ciebie kciuki w tych wszystkich wyzwaniach🙂 Ja na razie nie podejmuję się żadnego, może ewentualnie by pobić rekord przeczytanych książek z tamtego roku🙂

    • missfeather
      Styczeń 13, 2013

      Widząc częstotliwość Twoich notek, śmiem twierdzić, że rekord pobijesz na pewno🙂

  2. siaczex
    Styczeń 14, 2013

    Życzę powodzenia w realizacji😀
    Aż się sama zaczęłam zastanawiać nad tym wyzwaniem z fantastyki, ale jedna książka co miesiąc mnie trochę przeraża, zważywszy na fakt, że do tej pory mi się zdarzało tak mniej więcej raz do roku sięgnąć po coś z tej kategorii.😀

    • missfeather
      Styczeń 14, 2013

      Nie dziękuję🙂
      Trochę polskiej (i nie tylko) fantastyki nam przybyło. Jako pasjonatowi, jakim się czasem nazywam, wypada mi znać ulubiony gatunek lepiej, niż przeciętny czytelnik🙂
      No i stąd wyzwanie – aby motywacja była jeszcze większa🙂 zobaczymy, co z tego wyjdzie🙂

  3. Fka
    Styczeń 15, 2013

    Też się podjęłam wyzwania „Czytam fantastykę”🙂 Z regularnym blogowaniem to w moim przypadku może się nie udać, trójka e-pik jest dość wymagająca, a o tym wyzwaniu z polskimi autorami dopiero dzięki Tobie się dowiedziałam. Życzę Ci powodzenia🙂

    • missfeather
      Styczeń 15, 2013

      Powodzenia z Czytaniem Fantastyki🙂 będę zaglądała, co ciekawego w ramach wyzwania czytasz🙂

Skomentuj

Information

This entry was posted on Styczeń 13, 2013 by in Wszystko i nic and tagged , .
